divendres, 31 / agost / 2007

canvi de concert el dia 14...

Els Barceloninsi antics coneguts de la sala DISMENSIONEL substitueixen els Jaleo Real, que per problemes técnics han hagut de suspendre el concert i el faràn una mica més endavant. Els Dismensionel ens presentaràn el seu nou treball "ALWAYS WITHOUT LEAVING" que està a un mitg camí molt interesant entre el hip hop, la electrónica i el rock..
Serà ña inauguració de la nova temporada així que us hi esperem a tots...

dimecres, 15 / agost / 2007

ultim concert: PHAT FRED

Espectacular el concert que ens van oferir ahir els PHAT FRED, més de 2 hores de funk sense control que van disfrutar més de 100 persones a la nostre sala, un final de festa i de temporada pràcticament inmillorable, ara marxem de vacances, fins el 14 de setembre en que tornem amb JALEO REAL, aquests han sigut tots els artistes que han passat per els Genis en la nostre primera temporada: MUSHKA, MIGUELITO SUPERSTAR, FUNKILL' JAZZ, TALKING TARA, TRAGOUDIA LEVARMENIKA, DISMENSIONEL, EL NIDO DEL CUCO, SANTOS DE VERACRUZ, LOS METEOROS, EL SOBRINO DEL DIABLO, NICOTINE, THE SEIHOS, THE BARES BAND, LA FLORESTA LATIN QUARTET, JORCX, THE REGORDETTE'S, SUN STREET BLUES, CAFÉ DEL DUENDE, RICE, JALEO REAL, CECILIA, MARA DEL ALAR, LEK MUN, OLIVER NELSON PROJECT, FILMETS, CAMALEÂO, ULTRAPLAYBACK, ROOTS MAMA, LA COSMIC BAND, MARIBEL PINCHA DISCOS & ISABELITO PINCHA PINZAS, PATRICIA QUIN TEIRO, JAMES J. WILSON, BLACK GHANDI, CARCHARODON CARCHARIAS, JAM DE PERLES, JORDI ALCAZAR, SUB-ATAK, COMPAE!, ALBERT FIBLA, RADIO MALANGA, MAG ISAAC, VOL BLAU, GARBEO, FRAGIL, ANIMIC, PABLIE, NEBUR, AUTOPSY PROTOCOL, ANDREAS, QUE PUM QUE PAM, STRANGE DAYS, BEN POE, WAHAB, D.A.R.Y.L., SATURNINA, THE QUIMITAKERS, 5 DE SWING, DANIEL EL HIGIENICO, ANAHATA, AQUAREL.LA, WILLY FUEGO, ANIMALES DOMESTICOS, CHOCADELIA INTERNACIONAL, PABLO ARIAS, SHARK, THE MUSHROOM BAND, JAZZ TA, FOUR COLORS, ASIMETRICOS, BARBARA COMPTE & ELI PLA, M'BORE, BENDER VS. FLEXO, DAVID PRAT, SUITNES, REGGAE NIGHT REUNION, MOISES LOVAL, JUANITA DESPECHO, QUIQUE SORIANO, BANDALONA, CHUPINSKI, JOHNNY & JOHNNY, SNILE, LA FAMILIA RUSTIKA, DE CARA A LA PARED, FELICIA SABATER, JOAN AYMERICH, LUNAR PROJECT, B-VIOLET, ALQUILBENCIL, LOST, CUTE, TOSTADORA, LA RUBIA MONTOYA, BAR-XINO, MERIDIANA, CARLA JAZZ TRIO, EL RINCON DEL ARTESANO, PERROCKER, VENUS ANADIOMEA, TUTTO PAZZI, AMMED MARTINEZ, BURRUEZO & BOHEMIA CAMERATA, JAVIER VAQUERO, BLUES & RITMES, VERMOUTH TIME, CARANGOLA'S QUARTET, STOY KE TRINO, ESPALDA MACETA, KALI E DRUMS, TRISTANO TESTA, AEROLINEAS SUBTERRANEAS, TITO AL CAIMANA Y LOS CINTURITAS, CHEMA PONZE, MANDALAS, LOS DUENDES DEL BARRIO, ETERNAL FLAME, TA TA FOR NOW, RUFINO Y DON DOMINGO, CRISFIVE, MARGOT, TAMARINDO & AMARANTO (LOS PAYO PONY), DAVID MONTERO TRIO, RUMBA VIEJA, TRAVIS-ERICH-HALL & WOODS, FILIPPO LANDINI i PHAT FRED. A partir de setembre més.

dissabte, 11 / agost / 2007

TRAVIS, ERICH, HALL & WOODS

Espectacular ahir nit l' estrena d' aquesta banda formada per 4 mestres badalonins en els seus instruments TITO BUSQUETS, JOAN AYMERICH, SERGI SALA i JOSEP TRAVÉ, membres entre d'altres moltes coses de la Big Band de Badalona, Tactequeté... molts van ser els amics que es van acostar a veure el primer bolo del cuartet funk, que va sonar molt bé i encara ho farà millor.

RUMBA VIEJA

Poc ens pensabem nosaltres cuan vem començar a parlar amb els "Rumba vieja" fa mesos que entre la seva formació hi trobariem dues de les persones amb més história de la rumba catalana a Barcelona, ni més ni menys que Peret Reyes "Papawa" y Johnny Tarradellas "Chipén", acompanyats del fill d' aquest últim, ens van oferir una classe magistral del que la rumba catalana és i ha de ser en català i en castellà amb els clàssics de tota la vida, malgrat (també) la poqueta gent que hi havia per aquí van fer ballar tots els que hi erem i van prometre tornar, nosaltres ja ho esperem amb ganes.

DAVID MONTERO TRIO

El trio d' en David Montero ens va fer passar la nit de divendres 3 entre standards de jazz dels de tota la vida en dos passis que es van allargar fins les 2 de la nit.

dimecres, 1 / agost / 2007

EL SOBRINO DEL DIABLO + BANDA

Tothom tenia moltes ganes de veure a El Sobrino acompanyat de la seva banda habitual a Els Genis després de tants i tants mesos venint sol, la curiositat per sentir els seus temes de manera molt més rockera era grossa en la majoria (que mai l' havien vist així) a Badalona, i no les va decepcionar, malgrat tocar el seu 4t disc "El cuarto de las ratas" integrament i no donar lloc a cap tema excepte en l' últim bis (¿que fué de Peter Frampton?) i deixar-ne més d' un cridant com un boig - "¡¡Javi metaaaaaaaaaaaaaaaaal!!"- tothom en va quedar molt content, ells s' ho van passar molt bé i el público ho vem disfrutar molt, ara per tortnar-lo a veure haurem d' esperar al diumenge 30 de setembre, en solitari altre cop.